Idag har det varit en bra dag och det är mycket tack vare alla er läsare! Då jag fått mina töser att sova dagssömn satte jag mig vid datorn för att kolla lite mail. Och där i inboxen fanns mailet som gjorde min dag! Öppnade mailet från Valio utan några större förhoppningar eftersom jag redan trodde att det var avgjort (och inte till min fördel)..så döm om min förvåning då jag läser att JAG VUNNIT hela recepttävlingen som Valio ordnade under vintern! Hurra, hurra, hurra!🙂 Så tusen tack till alla er som varit in och gillat receptet.

För er som inte vet vad jag talar om så kan jag berätta att jag deltog i en recepttävling på valio.fi där 1:a priset var en ”kockskola” med Finlands Masterchefdomare Tomi Björck. Så den 22.5 bär det av till huvudstaden där jag skall kocka med Tomi. Som pricken över i:et eller (kanske mera passande) grädden på moset så får jag ta med mig fem vänner..jeij!

Som sagt, det har varit en bra dag idag!

Receptet jag vann med hittar ni på valios hemsida (på finska) här:

och på bloggen på svenska här.

Och som jag lovade så kommer det såklart att komma bilder från denna kockskola här på bloggen! Förutsatt att jag får fota förstås..om inte så gör jag det i alla fall!🙂

Så stort tack igen alla ni som varit med och förverkligat denna upplevelse för mig!