Nu har det hänt igen! Jag har fått två olika awards från två olika bloggare! Hur kul som helst! 🙂 Den ena awarden heter The Versatile Blogger Award och den har jag fått av Lotta på matlagaregatan (älskar namnet på hennes blogg..underbart), tack Lotta för awarden! 🙂

Här är instruktionerna:
1. Tacka bloggaren som skickat dig awarden och länka till henne/honom.
2. Lägg in The Versatile Blogger Award-logon i inlägget.
3. Skriv och berätta sju fakta om dig själv.
4. Skicka awarden vidare till andra bloggare,
5. och meddela dem om awarden.

Eftersom jag i ett tidigare inlägg skrivit sju saker om mig själv så tänker jag vara lat och länka vidare till det inlägget. Så om du vill läsa sju saker om mig klicka HÄR.

Dessa vil jag skicka awarden till:

  • Saras träningsblogg– en superinspirerande blogg med bra tips om kost och träning.
  • Kardemummagumman–  mat- och bakblogg med en massa goda recept.
  • LillaKdesign– en mångsysslares blogg, gå in och titta, hon är duktig på det mesta! 🙂

Den sistnämnda är även den som skickade mig den andra awarden, tack Sarah för det! 🙂

Information om Liebster Blog Award.
Liebster Blog Award är skapad att lyfta fram bloggar med 200 st prenumeranter eller färre. Jag följer reglerna och skickar vidare med engelska regler.
In order to accept the award,the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award
2. Link back to that persons blog
3. Copy and paste the award to you blog
4. Present the award to 3 -5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition
Vill också påpeka att antalet besökare har överstigit 55 300 !! Håhå säger jag bara, helt otroligt roligt! Så nu alla som är in och tittar gå in och gilla Glutenfria muminmamman på Facebook så blir vi flera där också! Då har ni bättre koll på de nya inläggen som kommer! Tack för att ni tittar in! 🙂

Jag väljer att skicka vidare awarden till följande bloggar:

  • Loppan & Livet – en rolig blogg om en mammas vardag
  • Jenny K – en underhållande och intressant blogg om Jenny ute i den stora världen 🙂

Så det här var awardsen för denna gång! Tack ska ni har för dem, alltid lika kul!