Nu är det snart ett år sedan som jag skrev och publicerade mitt första blogginlägg. Sedan dess har jag hunnit med en massa inlägg och vad som är absolut det häftigaste är att jag fått ett så stort antal läsare som jag aldrig trodde att jag skulle få! När jag nu närmare mig 1-års dagen, som infaller den 2.10.2012, har jag lagt upp ett litet mål som jag behöver er hjälp till. Jag har nämligen märkt att det inte skulle vara en omöjlighet att att upp nå HELA 100 000 besökare på bloggen innan årsdagens slut. I skrivandets stund är vi uppe i 99 123 besökare och med 7 dagar kvar innan årsdagens slut så vill jag tro att vi tillsammans kan spräcka 100 000 gränsen! 🙂

Så ni kära läsare behöver inte göra något annat än det ni gjort under det gångna året, titta in på bloggen och läs recepten 🙂 Sedan kan ni ju alltid dela med er av era favoritrecept på t.ex. facbook så att andra som ännu inte hittat hit har möjlighet att ta del av alla goda recept 😉

Om ni själva under veckan vill kolla hur det nära vi är att uppnå målet med 100 000 besök under ett år så är det bara att skrolla ner, längst ner på sidan hittar ni antal besök i nuläget (blog stats). Antalet visar en summa av alla unika besökare per dag, helt otroligt hur många som tittar in här, jag blir riktigt varm om hjärtat. 🙂 Skall ta och fundera ut något extra gott att lägga in här på årsdagens och så kommer jag att sammanställa lite höjdpunker under bloggåret som gått, både personliga sådana och sådana som ni läsare gillat mest.

Så iväg och dela med er av era favoritrecept här på bloggen och titta in under veckan för att se om vi uppnår målet!

Kram på er!

