äntligen, kör Solsidan 3 igång! Härlig sönderunderhållning, perfekt serie för söndagshumöret! Husbonden har tappat bort sig på någon Radio Iskelmä kryssning till Tallin så jag passar på att njuta lite för mig själv. Det blev varma smörgåsar med vad jag hittade i kylskåpet och så slängde jag under kvällen ihop en browniesmet av mina favoritbrownies.

Jag hade inte daim hemma och inte heller tillräckligt med muscovadsocker men jag modifierade receptet och använde Fazers Fazerina istället för daim och la till farinsocker. Och ja vad säger man..jag tror att jag hittat ett nytt favvorecept på brownies igen.. Alltså GUUUUUUD så gott! Vill ni prova på samma recept någon gång så gör ni allt som det står i detta recept men byter ut Daim mot Fazerina och har i 50 gram mörkt muscovadsocker och 115 gram farinsocker. Mmm mm mmm..nu skall jag njuta, både av det ätbara och av underhållningen. ”Synd” Jocki att du är borta, får väl försöka äta allt själv då. Hahahaaa!🙂

Var tvungen att nöja mig med de bilder jag snabbt tog för då jag knäppt två stycken kommer den äldre av mina två troll och utbriset: ”Mamma när du filmar så där så kan inte mina djur sova!” Okej, förlåt, sa jag, jag tar bara någon bild till. ”Bra” fick jag som svar. Tog en paus innan jag knäppte några bilder till, varpå Tilde igen med arga steg kommer klampandes, och denna gång inget att leka med. ”Mamma nu börjar jag vara trött på ditt filmande!” Vad kan jag göra, jo jag säger FörlåtFörlåt och slutar bums! Som sagt..inget att leka med!🙂