Etiketter

, ,

Vuoden liikuntatuote 2013

Nu pöser jag lite av stolthet över mitt företag och min träningssida som öppnades i våras..jag pöser så pass att jag måste berätta om det här på bloggen. Så tyvärr inget recept, men det kommer nya sådana också i dagarna.

Som en del av er kanske vet så startade jag en ny träningssida på nätet och var väldigt upptagen med det hela början av året. Mera om det i detta inlägg. Jag har jobbat hårt för att få fram en sida jag själv kan vara stolt och nöjd över och tycker verkligen att jag lyckat med det, förståss med hjälp av duktiga killar på mediabyrån och otroliga instruktörer. Bestämde mig för att anmäla shape.fi till Vuoden liikuntatuote-kilpailu, vilket översatt ungefär betyder Årets motionsprodukt. Företag kan anmäla sina produkter eller tjänster till denna tävling där en jury sedan utser finalistkandidaterna. Av 44 olika bidrag var shape.fi ett av bidragen som gick vidare! Så nu är vi en av 15, eller en av fem i kategorien Årets motionstjänst som tävlar om titeln Årets motionsprodukt 2013.Hurra, hurra! Ni kan gissa att jag var stolt då jag tog emot diplomet! Det är även juryn som utser vilket av de 15 bidragen som vinner tävlingen MEN man kan även vinna priset för allmänhetens favorit, och det mina vänner känns som en titel att sträva efter! 🙂

Så nu, vare sig du är finlandssvensk, finsk eller svensk så är det bara att gå in och rösta på shape.fi. Röstningen sker från denna sida. Där klickar du på den gula knappen ”Tästä äänestykseen” och på följande sida igen på den gula knappen ”Tästä äänestykseen”.tästä äänestykseen

Där trycker du sedan på ”tummen upp” för shape.fi och sedan ÄÄNESTÄ. Vill du vara med i utlottningen av en hel mängd fina produkter så fyller du i dina kontaktuppgifter och trycka på ”Osallistu arvontaan”, annars är det bara att välja ”Jatka osallistumatta arvontaan” Så är röstningen avklarad. OCh detta du göra en gång om dagen! Fint va?! 😉 Så rösta rösta, varje dag! Tack för hjälpen!

