Etiketter

, ,

Vi är fortfarande i Thailand och får ännu njuta av värmen, maten och klimatet i några dagar innan det bär av hemåt. Kan ju bara inte tro eller förstå att det faktiskt bara är nio dagar kvar till jul! Det känns så overkligt då vi vistas här att det faktiskt är vinter där hemma och många är mitt i julstöket med bakning, klappuppköp, städning, pynttning och allt annat som hör julen till.

I och med att jag i år inte kommer att bidra med något nytt julrecept (om jag inte får för mig att baka något då vi kommer hem 🙂 ) så tänkte jag länka till mina gamla julrecept, mina egna julfavoriter.

Här har ni en lista på både nya recept och recept som är ett måste för att julen skall kännas som jul för mig 🙂

Glutenfria pepparkakorPolkagrisparfaitPepparmintsdropparChokladmyrorMintkysspraliner, glutenfriIschokladrocky road, glutenfriaKladdkaka med smak av pepparkaka, ingefärsgrädde, glutenfriPerfekt att ge bort som presentmariannetryffel, glutenfriGlögg- och pepparkaksparfait

SÅ nu är det bara att välja bland dessa underbart goda recept! 🙂